Uppdatering

Det var ju INTE igår ni läste något nytt här inte.
Det har varit fullt upp hela tiden så jag har inte hunnit blogga, men tänker nu lite kort berätta vad som hänt.
Torsdag - Skola och sedan på kvällen var det dags för den första studentfesten, väldigt rolig kväll.
Fredag - STUDIEDAG och den spenderades på Ge-kås med Becca och sedan sov jag där.
Lördag - Road tripp med Becca, Emma, Klara och Kajsa, sjukt rolig dag. Jag sov sedan hos Becca.
Söndag (idag) - Kom hem vid 12.00 uppdaterade mig själv med facebook och andras bloggar, gjorde min skapande läxa, duscha och sedan mot Halmstad för att gå på Grease med mamma.
Det var väldigt trevligt och den var bra.
Huvudrollerna hade Sebastian Karlsson från idol och Marie Serneholt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0