Tankarna far runt omkring...

Är verkligen helt borta i dag.
Tusen tankar snurrar runt i mitt huvud och gör mig lite smått förvirrad.
Vet inte riktigt vad det är för tankar, men det är blandad kompott.
Stannade kvar i skolan efter att vi hade slutat för att plugga lite PA.
Efter det gick jag och Becca till Hemmakväll för att köpa godis.
17.00 var det dags för barngympa och 4 av 8 barn kom.
Det blev rätt lyckat och barnen var nöjda :D, det är ju huvudsaken.
Har precis fixat med tågbiljetter då jag och Becca ska åka till Helsingborg på tisdag för att fixa våra naglar.
Sedan på onsdag ska jag och Emma Haller åka upp till Stockholm för att kolla på Eric Saade och sova där någonstans.
Så även det har jag fixat tågbiljetter till. Bara boendet i Stockholm som saknas.
Känns som om mitt huvud behöver en god sömn för att komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gött att biljetterna är fixade! :)

Tankarna är nog om b.la. Thailand, nu är det inte lång tid kvar... 8DAGAR!! :)

2010-09-30 @ 11:44:14
URL: http://rmvjansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Aa, tankarna är bla Thailand.

Det går massa tankar hela tiden om Thailand, barngympan och Stockholm på onsdag :P

2010-09-30 @ 21:25:26
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0