Äntligen fredag

Den bästa dagen är här då helgen börjar :)
Underbart med helg så man förhoppningsvis kan sova ut och bli utvilad.
För sov mig i morse men tur att man har en snäll bror som väcker en.
Det vara bara att ta på sig kläderna och sätta sig i bilen.
Glömde mina saker hemma så fick åka hem sedan efter lektionen och hämta det, även äta frukost.
Efter jag slutat gick jag och köpte studentleg till mig och Becca.
Ungefär vid 16.00 kom Emil och Emma hit.
Vi åkte till ICA och köpte fika, det blev kladdkaka, pepparkaks kladdkaka och vetelängd.
De åkte hem nu för en liten stund sedan, men trevligt var det :)
Nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt.
Ha en fortsatt bra fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0