4 September

Lördag och 1 dag kvar till Rhodos :D
Vaknade vid 8.00 och gjorde inte så mycket fram till att klockan blev halv 1.
Då åkte jag till mormor för att låna en resväska och fick även lite blåbärspaj.
15.00 var jag hos Emma på kalas.
Där bjöds det på marängswish, mums.
Fick även se deras nya rum och det var jätte fint.
Nu sedan jag kommit hem har jag packat lite och är nästan klar.
Resten av kvällen ska spenderas i soffan för att tagga inför morgondagen :D
Hoppas ni haft en bra och ha en fortsatt bra lördag  ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Låter grymt! Jag är TAGGAD!! :)

<3 <3 <3

2010-09-04 @ 19:39:15
URL: http://rmvjansson.blogg.se/
Postat av: janne

jag är på rhodos mellan 12-19/9! vi kanske ses på bargatan, mitt hotell är där i a f! ;-)

[email protected]

2010-09-10 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0