30 September

Skola 9.45-16.00.
Var jätte flitiga på PA och fick gjort riktigt mycket.
Vi gick till en grundskola nära skolan för att fråga om de hade något material vi kunde kopiera, eftersom att vi ska lära barnen engelska. Så vi fick några lätta engelska saker.
Vi har valt att lära dem färger och kroppsdelar, inte så svårt.
Jag kände mig som en lärare när vi höll på och grejade med detta, riktigt roligt faktiskt.
När jag kom hem ringde jag för att boka sovplats i Stockholm på onsdag, så nu är det med fixat. GÖTT!!
Nu resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Bara ta det lugnt tror jag, men vem vet vad som händer.
Ha en fortsatt bra torsdag  :D

Kommentarer
Postat av: emma haller

härligt sötis, då var allt fixat..

jag har till & med fixat guide. :)

2010-09-30 @ 20:47:19
Postat av: Carro

Japp, riktigt härligt är det :D

Vadå fixat guide?

2010-09-30 @ 21:27:01
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0