28 September

Skola 9.30-14.30.
Efter skolan var jag duktig och ringde till alla barn som står på vår barngymnastiklista och frågade vilka som skulle fortsätta och inte.
Det slutade med att 8 av 23 barn fortsätter, hoppas på lite mer.
Ringde även mitt försäkringsbolag ang pengar för min rygg, så inom 5 arbetsdagar är jag ännu rikare :D
Hängde med mamma för att handla lite och sedan chattade jag med hon som ska "ta hand om oss" i Thailand.
Det var riktigt roligt att kunna ha kontakt så över fb, så nu vet jag lite mer om stället och hon om mig.
Hoppas vi hinner chatta fler gånger innan vi åker.
I dag är det bara 10 dagar kvar :D :D
Nu ska jag sätta mig vid TV:n och blir nog sittandes där denna kväll, blir nog datorn senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0