27 September

Tillbaka till skolan efter en extra lång helg.
Var duktig och cyklade till skolan idag, bara onödigt att slösa bensin.
Den älskade måndagen med 2 timmars hål var här och det är inte så mycket att göra något åt.
Sista lektionen var skapande och jag hade med min läxa som var till idag.
Den var att man skulle göra ett djur av skräp, men tror ni att mina klasskompisar hade gjort det?? NEJ.
Det var jag och en till som hade gjort det, så vi väntar med utställningen tills på fredag.
Då får ni även se på mitt mästerverk.
Sedan jag kom hem från skolan har jag inte gjort så mycket.
Vårt internet krånglar så vi har INGET trådlöst internet, SUGER RÄTT MYCKET.
Hatar Tele2.
Nu ska jag kolla på Halv 8 hos mig, det är från Falkenberg denna veckan, alltså härifrån jag bor.
Nu börjar det så ska kila.
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0