22 September

Skola 8.00-14.30.
Det var skit kallt i bilen när jag körde till skolan och inga vantar hade jag.
Höll på att frysa ihjäl.
Efter skolan hängde jag med Becca hem och sedan 17.00 var det dags för barngymnastik.
I dag var det mer barn och mycket bättre.
Alla barn var inte där trots att vi skickat sms till alla föräldrarna.
Det är 16 barn på listan och det var 4 som kom.
De kanske inte vågar lämna sina barn till oss, vem vet :P
Efter barngymnastiken körde jag till Chelsea för att låna lite kläder till i morgon då det är studentfest.
Har kollat på idol och nu ska jag inte göra så mycket.

Kommentarer
Postat av: Casper

carro kan du fixa en design till mig?! :) är desperat nu!

2010-09-24 @ 13:24:58
URL: http://chailattegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0