2 September

Körde ju som sagt i det förra inlägget mamma och Jonte till flygplatsen.
Visst fick jag känslan av att jag med vill åka NU!
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Skola 9.45-14.00, riktigt gött :D
Sedan jag kom hem har jag nästan gjort klart samhällen och pedagogiskt ledarskap som jag skulle göra innan vi åkte eller under resa, men lika bra att ha det gjort :D
Fick sms från mamma innan där det stod att de hade 33° och det första doppet var invigt.
All inclusiven med :P
Nu ska jag inte göra så mycket mer denna kväll
Hoppas ni haft en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bra jobbat Carro, gött att du snart e klar!! Jag tar det till helgen eller på flyget!

SNART ÅKER VI!! :) Längtar!! Denna höst komemr bli toppen! Du e den bästa jag vet!! <3

2010-09-02 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0