14 September

LÄNGTAR tillbaka till värmen, solandet, badandet och människorna i Rhodos något enormt mycket.
Allt är så himla bra när man är på semester och alla bekymmer är helt borta.
Man lever här och nu då.
Nu är man tillbaka till verkligheten och helvetet.
Önskar jag fortfarande var kvar i Rhodos och att man kunde spola tillbaka tiden.
Men det gäller att se ljuset i tunneln.
Vädret är sämst och man blir bara trött och hängig.
Inget positivt inlägg idag, men jag kände att jag behövde skriva av mig ♥

Kommentarer
Postat av: Annelie Hjelm

Längtar oxå tillbaka till värmen, de e redigt kallt nu men se framåt ni ska ju thailand även om det kan fresta på, har en vän i malmö som jobbat på barnhem fast i afrika det va en upplevelse sa hon men mycket att bearbeta så skaffa ett starkt psyke innan ni åker förbered er mentalt för tufft kommer det att bli men önskar er all lycka och hoppas vi kan träffas snart=)

2010-09-18 @ 09:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0