1 dag KVAR!!

Har inte bloggat nu på några dagar för har inte haft tid.
Projektarbetet snurrar just nu bara i mitt huvud.
Jag har i alla fall varit i Stockholm med Emma Haller för att kolla på Eric Saade :D
Det var en underbar kväll och den bästa i hela mitt liv.
Video kommer någon gång i framtiden, när jag är hemma :P
I morgon åker jag och Rebecca till Thailand så ska bara lägga in ett snabbt inlägg här för att sedan packa.
Har inte börjat göra det ännu, men har en packlista att gå efter och en mamma som gärna hjälper till, man får ju inte glömma något.
Hoppas ni har det bra och om vi inte hörs här på ett tag så får ni ha det bra.
Kolla gärna in vår thailandsblogg på www.thewaytoabetterlife.blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0