Helgen

Det har varit så fint väder nu i helgen så att jag inte har haft lust att sitta vid datorn.
Så nu ska jag berätta hur min helg har sett ut och den har varit jätte bra.
I fredags när jag kom hem från skolan så hade Emma och Emil kommit.
De skulle även sova här så vi va ute, spelade kort, kollade på TV och snackade.
Annso kom över och va med också.
Jag och Emma låg och snackade rätt länge innan vi somnade.
På lördagen vaknade vi vid 11 och vi gick upp för att käka frukost, det såg nästan ut som värsta frukost buffén.
De åkte hem sen vid 12.30 och då åkte vi mot Fun city, Kommunal firade 100 års jubileum så de "bjöd" sina medlemmar dit. Efter ett tag kom familjen Winroth dit.
Mariette som var med i Idol 2009 var där och sjöng, sjukt skön röst tjejen har.
Solen sken och allt var helt underbart.
När det stängde 18.00 så åkte vi till Galtabäcks hamn och satt där för att ha picknick.
Det var väldigt mysigt, men det blåste kallt som tur va hade man en tröja att ta på sig.
Nu i dag söndag så har jag pluggat, solat och övningskört.
Det gick riktigt bra och jag känner att jag börjar komma in i det nu.
Nu resten av dagen blir det till att plugga och även ta det lugnt.
Detta var min helg och jag tackar Emma, Emil, Annso, familjen Winroth och familjen för en jätte bra helg.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst har vi haft en underbar helg med trevliga människor. Övningsköra börjar du att kunna nu, allt löser sig som Viktor säger, tänk på det hihihi. Kram Kram <3 <3

2010-05-23 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0