Grattis!!!!!

Idag säger vi grattis till Chelsea som fyller 18 ÅR och mormor som fyller 67 år.
Först blev det kalas hos mormor mellan 15.30-19.00 och där bjöds på kakor, bullar, tårta, godis och frallor.
Emma och Emil var det så det var roligt att träffa dem.
19.15 mötte jag Annso och Pernilla vid Skogstorpsskolan för att vi skulle gå hem til Chelsea och överraska henne.
Vi ringde på och stod där beredda med tårta, paket och så klart rösten.
Hon öppnade dörren och vår fina sång började.
Vi fick tre olika tårtor och jag va ju rätt så mätt efter de förra kalaset men jag tryckte i mig lite till så nu behöver jag inte äta på länge.
Vi satt och snackade och hade det jätte mysigt.
Tror att hon gillade det och hon blev rätt chockad när vi kom.

Här kommer några bilder

Flickorna

Pernilla & Chelsea

Chelsea & jag

Annso, Chelsea & jag


Kommentarer
Postat av: emma

det var trevligt att träffa dig också sötis

2010-05-06 @ 20:07:17
URL: http://eemmahaller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0