9 Maj

Då är denna helgen snart slut och tiden bara springer i väg.
I dag har det blivit rätt mycket övningskörning för mig.
Körde från Hällerup eller vad det nu hette till Tvååker och det gick skit bra.
Sen körde vi till Varberg för att kolla på KIA bilar.
Jag hittade min dröm bil där, skit vad jag vill ha den.
Glömde tyvärr ta kort på den.
När vi hade kollat klart på bilar så åkte vi till stan och åt thai mat, mums.
Övningskörde även hem från någonstans innan Morup till Olofsbo där jag körde runt lite.
Backade runt hörn där och det gillar jag absolut inte, men men träning ger färdighet.
Nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt.
Hoppas ni haft en bra helg
Kram kram ♥

En sådan här fast vit

Med denna klädseln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0