31 Maj

Då är det sista dagen utav maj och sommaren är på väg med stora steg.
Väldigt skönt väder i dag.
Har haft min sista estetisktval lektion (dans) idag någonsin, lite tråkigt.
Har även haft betygsamtal i några kurser och det gick jätte bra så är väldigt nöjd.
När jag kom hem från skolan blev det glass, chokladsås, maränger och saft.
Somnade även sedan i solen.
Har även övningskört i dag och det gick bra, nu är jag inte rädd längre för att köra utan det är roligt.
Nu resten av kvällen ska jag bara slappa och ta det lugnt.
Hoppas ni med haft en bra dag
Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är jätteduktig på att köra bil, är inte så rädd heller att åka med dig. Där ser du att allt löser sig hihihi. Kram Kram <3 <3 <3 <3

2010-06-02 @ 09:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0