27 Maj

Kom till skolan 8.00 och fick reda på att jag inte hade behövt komma förrän kl 11.30, eftersom att jag var klar med det vi skulle göra på första lektionen och att andra lektionen var inställd.
Men fick gått och lånat om en del böcker och även lämnat tillbaka vissa böcker.
Hann även börja på samhälls hemprovet som ska vara klart på måndag.
Fick även tillbaka min dator som varit inne för att den var lite sönder i plasten, så nu har jag ett helt nytt tangentbord som man nästan behöver ha vantar på sig för att inte smutsa ner det.
Slutade 13.00 och då gick jag till körskolan för att plugga teori, det gick hyfsat bra.
14.55 var det dags för körlektion och i dag skulle pappa åka med.
Hade fått i "läxa" att träna på ned växlingen och fick köra en runda för att visa om jag kunde det eller inte, men han sa inget så jag klarade det.
Han sa även att det bästa med mig är att när han säger något jag ska göra så gör jag det och fattar med en gång, så det var roligt att höra.
Så dagens körlektion gick riktigt bra.
Sen jag kom hem har jag inte gjort särskilt mycket och det ska jag inte göra resten av kvällen heller.
Har slutprov i teckenspråk i morgon, men orkar inte träna på det.
Tycker att del finalen i euro song contest låter mycket bättre.
Hoppas Sverige går vidare, heja ANNA.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0