24 Maj

Tillbaka i skolan och jag trodde det var tisdag i dag, herregud som det kan vara.
Hade dubbel körlektion i dag och det gick bra, alltid skönt att höra att man är duktig och även smart.
Efter skolan va jag i stan och fixade lite saker med Becca.
När jag sen skulle cykla hem så började det att regna, men precis innan det så gick vi in i Falkhallen och där var pappa för att kolla om solceller eller vad det nu heter, så han var snäll och körde hem mig.
Nu sen jag kom hem har jag pluggat för har ett arbete som ska in i morgon.
Tog en liten paus nu för att kunna blogga lite och kolla lite andra saker.
Sen blir det till att fortsätta så att man blir klar någon gång.
Hoppas ni haft en bra dag och ha en fortsatt bra dag
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0