16 Maj

I dag har jag inte heller gjort så mycket under dagen.
Morbror Thomas kom och vi åt rabarberpaj, mums mums.
Vid 18.00 åkte jag och mamma till Olofsbo för att övningsköra.
När vi hade kört ca 30 min ringer Becca och vill komma och köra med mig.
Becca kommer och jag kör efter henne och sen kör hon efter mig.
Det gick riktigt bra att köra och det gillar vi.
När vi var vid Pelly fick jag prova att köra Beccas bil, hon sa att det bara blev kärringstopp så jag var ju tvungen att prova. Jag fick igång bilen utan kärringstopp,  men det kanske bara var tur.
Nu känns det i alla fall bra när man kör och inte så jätte nervöst och farligt.
Hoppas ni haft en bra helg
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du var jätte duktigt i går när vi var ute och körde. Det går framåt hela tiden. Detta kommer du att fixa. Kram <3

2010-05-17 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0