11 Maj

Igen skola för min del i dag för att jag skulle till läkaren i Halmstad för att kolla mitt knä.
Skulle vara där 10.40 och fick komma in 11.25, inget är som väntans tider med andra ord.
Fick reda på att det var vanligt att tjejer i tonåren fick problem med knäna och att det inte var något farligt.
Så detta får jag leva med i ca 1 år till.
Efter det åkte vi till stan i Halmstad för att kolla affärer och lite shopping blev det.
16.30-17.30 var det dags för teorilektion.
Efter det skulle jag hem till Emma och jag körde dit.
Det gick faktiskt bra och jag fick bara ett kärringstopp och det va mammas fel för att hon stressade mig.
Nu har jag nästan precis kommit hem för efter jag varit hos Emma åkte vi hem till mormor.
Snart blir det sängen för min del.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0