10 Maj

Tillbaka till skolan efter en alldeles för kort helg tycker jag.
Gött att man bara går i skolan tre dagar denna veckan.
Hade min första körlektion på trafikskolan i dag och det gick riktigt bra.
Fick inte ett enda kärringstopp tackvare att han lärde mig hur man skulle göra för att undvika det.
Körde även bland trafik lite utanför stan och det var första gången jag gjorde det, men det gick bra.
Efter skolan gick jag till SYV:en för att fixa mitt i-val iför trean så nu är det äntligen klart.
Sen träffade jag Emma och vi gick i stan lite, väldigt trevligt.
Fick även reda på i dag att jag ska jobba på Ge-kås i sommar v.27-31, så det blir jätte bra.
Nu resten av dagen ska jag inte göra så mycket utan bara ta det lugnt.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt, bra att du fixat med ditt I-val..

Grattis till schemat!!

Vilken avdelning?? snälla säg barnavdelningen!! :)

2010-05-10 @ 21:30:03
Postat av: emma

det var himla trevligt att träffa dig sötnos. :)

2010-05-10 @ 22:04:09
URL: http://eemmahaller
Postat av: Svar: Rebecca

Jag ska sitta i kassan, men det måste ju bli så att jag ska vara på en avdelning med. Jag vet inte vilken avdelning jag ska vara på och inte heller mitt schema, men de skulle skicka papper till mig med mitt schema som kommer under nästa vecka.

2010-05-11 @ 09:44:09
URL: http://madebycarro.blogg.se/
Postat av: emil

Gött:) hur ska du jobba? :)

2010-05-11 @ 12:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0