Tolfte praktikdagen

Då var det näst sista dagen på praktiken i dag, känns så himla tråkigt att det snart är slut.
Jag som trivs så himla bra där, men men.
Barnen trodde det var min sista dag i dag och gick och frågade är det din sista dag i dag?
De vill inte att jag ska tillbaka till min skola och det vill inte jag heller, vill ju så klart tillbaka till mina klasskompisar men inte resten.
Synd att man inte kunde gå i skolan två dagar och ha praktik tre dagar eller tvärt om.
Då hade jag varit glad
Men dagen har varit bra.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Kul att det är så bra på praktiken :D och det hade varit rätt gött med praktik 2-3dagar och skola2-3 dagar det hade varit en bra lösning till att få skolan till att bli roligare och inte fullt lika jobbig. Men nu är det snart tillbaka till skolan och slita igen så, njut av sista dagen imon :D

2010-03-18 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0