Sista praktikdagen :(

Då var sista dagen på praktiken gjord :(
Skulle slutat 14.00 men stannade till efter mellanmål för det blev tacos till mellanmål så då tänkte jag att jag kunde stanna kvar och äta det, när det för en gångs skull inte var macka till mellanmål.
Barnen har frågat hela dagen om det verkligen är sista dagen i dag och varför jag måste tillbaka till min skola.
Fick en liten bok av barnen där alla i klassen hade gjort en teckning till mig och sedan satt ihop det till en bok, gulligt av dem.
Jag gav dem ett Lära sig läsa spel och de uppskattade dem.
I slutet av dagen var det en hej då kram stund och även ett Röris pass.
Kommer sakna alla underbara barn, men har lovat att jag ska komma och hälsa på dem.
Det har varit tre jätte bra veckor synd bara att tiden går så himla fort.
Som man säger tiden går fort när man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0