Helgen!!!

Helgen har varit UNDERBAR.
I går var hela familjen hos Becca och dem, vi sov även där.
Vi kom dit vid 16.30 och då beställde vi mat, sedan blev det snack, Melodifestivalen, Buzz, Melodifestivalenspel och sedan Vem vill bli miljonär.
Klockan var nog 4.30 när vi la oss i sängen och sa GOD NATT.
Det var en sjukt rolig kväll/natt tack vare min kära pappa som inte va så nykter.
Vaknade väl vid 10.30 i dag och vid 13.30 åkte vi hem, då hängde Beccas lillasyster Fanny med oss hem för att "leka" med oss.
Vi kollade på Eva & Adam fyra födelsedagar och ett fiasko.
Vid 16.30 ringer Becca och frågar om jag ill hänga med henne och hennes andra lillasyster på Alice i underlandet, det ville jag.
Bion började 19.00 och den var rätt bra, något liknade Narnia där de goda kämpar mot det onda.
Så detta var min UNDERBARA helg.

Hur har er helg varit?

Ha det bra
Kram kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0