Elfte praktikdagen

Praktik mellan 7.30-13.30.
Dagen började med Röris som barnen tycker är jätte roligt och för min del är det oxå roligt.
Det var en kille som sa Caroline vet du va?
Jag svarade nej det vet jag inte.
Han svarade Jag älskar dig
Sen direkt efter sa en annan kille Jag älskar med dig Caroline, tycker det var så himla gulligt och snällt sagt.
Då känner man att man är behövd där och att de gillar en.
Så denna dagen har varit bra med en massa kärlek från barnen.
De är ju bara för söta och underbara ♥

Kommentarer
Postat av: Niclas

Låter som en ytterligare bra dag på praktiken :D

2010-03-17 @ 20:09:04
Postat av: Svar; Niclas

Helt rätt =D

2010-03-17 @ 20:20:37
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0