31 Mars

God kväll folks!
Då var snart Mars slut och i morgon är det första April.
Sov morgon idag för började inte förrän 12.10, gött.
Säger grattis till Elin som fick körkort idag.
Hon var snäll och körde hem mig, men innan det blev det en sväng till Mc Donalds och då va Bacca också med, sen lämnade vi henne och sedan körde Elin hem mig.
Hon var jätte duktig på att köra.
Nu i kväll har jag nästan bara läst KIRRE ca 100 sidor eftersom jag inte läste förra veckan, men det är sådant man får ta.
Snart blir det sängen för min del.
Ha det bra och sov gott
Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Niclas

Hah låter som en fin dag gött med sådan sov morgon :D

Låter som om du läst en hel del idag :P sj har man prov på kap.7-11 imon och har bara läst igenom det en gång och haft genom gång i skolan dock men blir till att plugga imon på lektionen så jag fixar ett g+ minst.. har ju inte hunnit med skolan har prioriterat bilskolan denna vecka gött att vara klar med uppkörningen nu och kunna fokusera på skrivningen nu :D



Grattis Till Elin!!

2010-03-31 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0