30 Mars

Ännu en dag i skolan.
Cyklade idag och höll på att frysa ihjäl om mina lår i morse, men när jag cyklade hem var det mycket varmare.
Jag hatar tisdagar för att de är låånga och så har man ett hål på tre timmar.
Men som tur är har man en mormor som bor i stan och bjuder gärna på mat och ett besök.
Även idag är jag trött fast idag är det värre, fattar inte varför jag är trött.
Det är ju vår nu då borde man ju vara pigg men inte.
På hösten är det ju inte konstigt att man är trött för då är det ju så himla deprimerande väder och så men inte nu, jaja det går över förr eller senare.
Ha en fortsatt bra dag
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag cyklade till skolan med två punkade hjul. Haha! det tog en halvtimme och en liten tant varvade mig med rääääserfart!

2010-03-30 @ 21:23:12
Postat av: chelsss

// Chelsea x)

2010-03-30 @ 21:24:02
Postat av: Niclas

Låter riktigt kallt att ha cyklat till skolan idag:P

tyckte det bara vara kallt att skrapa rutorna innan jag åkte hemifrån:P aja hare gött :D

2010-03-30 @ 21:36:02
Postat av: Svar

Chelsea: Lyckat Chelsea :P

Men du är bra ändå <3

Niclas: Det var jätte friskt och skönt bara lite kallt om låren

2010-03-31 @ 09:27:37
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0