2:a praktikdagen

En bra dag på praktiken i dag, var en annan tjej där med som var där några dagar i veckan.
Ingen rolig kommentar i dag men det kommer säkert fler.
Fick gå hem 1 timme tidigare, vet inte varför men de tyckte väl jag behövde det.
När jag kom hem kom Becca och det blev en massa prat och mer blir det nästa gång vi ses.
Fick även en bok av henne som hade gjort, skit glad över den.
Hon är banne mig den BÄSTA och UNDERBARASTE personen på detta jordklotet ♥
Vet inte vad jag skulle gjort utan henne, tur att man har sådana vänner.
Blir nog till att gå och lägga sig rätt tidigt i dag för börjar 7.00 i morgon.

Hur har er dag varit?

Kram kram♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Min dag har varit toppen fick ju vara med dig!! <3 <3

Så lite så för "boken" men allt som står där är SANT, och jag ÄLSKAR dig sjukt MYCKET!!! <3

2010-03-02 @ 21:26:23
Postat av: Carro

Svar Rebecca:

Vet att allt är sant och att det kommer direkt från HJÄRTAT <3 <3

Älskar dig SJUKT mycket med <3 <3

2010-03-02 @ 21:30:21
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0