Stockholm-Åland

Vi var ju på båtresa mellan Stockholm-Åland.
Det var min lillebrors födelsedagspresent.
Bussen härifrån gick 7.50 och vi var framme i Stockholm 16.30.
Det var vi och en massa penisonärer på bussen.
Sedan på kvällen var det dags för buffé och det va jätte mycket mat.
Fanns både förrätt, varmrätt och efterrätt.
Kan ju säga att jag hade rätt ont i magen sedan resten av kvällen.
I Åland la båten till någon gång tidigt på morgonen så vi gick aldrig av och kollade hur det va för vi sov istället.
På morgonen var det frukostbuffé och det finns ju inget bättre än att äta frukost på hotell.
Solen var framme så det blev att man låg på soldäcket hela dagen tills man var framme i Stockholm 15.30.
Vi var hemma igen vid 23.30.
Har tyvärr inga bilder på maten för det glömde jag, men ni får föreställa er hur det såg ut.

En del av båten


Hytten






Mamma & pappa


Jonte


Jag


Denna syskonbild får avsluta en mysig och trevlig mini semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0