SOMMARLOV!!!!

Första dagen på sommarlovet i dag och det känns väl inte riktigt än, men det lär det ju göra senare.
I alla fall så är det gött att slippa skolan ett bra tag.
Det var skolavslutning igår och jag var först 8.45 på 0-5:ans skolavslutning och såg när alla små söta sjöng.
Sedan 9.45 var det 6-9:ans avslutning där min bror gick ut 9:an.
10.30 skulle man vara i skolan för att äta tårta och umgås med klassen tills vi skulle gå till Falkhallen och ha avslutning 11.30.
Efter avslutningen åkte jag hem och där var mormor, farmor, farfar, Emma och Emil.
Vi åt god mat och tårta.
På kvällen lagade jag och Emma tacos till de andra och senare blev det godis och chips, väldigt trevligt.
De sov även över så i morse blev det lite "frukostbuffé", gott gott.
Nu resten av dagen ska jag inte göra så mycket utan bara njuta av att var LEDIG.
Ha en bra dag
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0