Midsommarhelgen

Förlåt för att jag inte har bloggat och uppdaterat er på länge, men har inte haft tid.
I torsdags kom Becca hit för att få sin bil städad utav min snälla bror Jonte.
När den var färdig städad så åkte vi hem till Becca och jag sov hos henne.
På självaste midsommarafton vaknade vi rätt tidigt och var i stan för att köpa blommor till håret och lite annat.
Sedan vid 13.00 var det dags för sill och potatis, gillar inte sill så det blev korv istället men det går lika bra.
15.00 åkte vi till AIK-vallen för att dansa kring midsommarstången och var där en liten stund.
När vi sedan kom hem till Becca igen åt vi någon melonefterrätt med hallon, lime och grekisk yoghurt i.
Efter det var det dags att leka och sen åkte jag, Becca och henns lillasyster Fanny dit min familj var och firade midsommar för att hälsa på. De var hos Yvonne, Mikael, Linnea och Viktor.
De hade en liten söt midsommarstång så det blev dans kring den.
Senare på kvällen blev det grillning, mums mums.
Midsommardagen spenderades hemma hos mig med Beccas familj.
Vi gjorde en massa olika lekar/tävlingar och sedan blev det grillning, väldigt trevligt och roligt.
På söndagen ringde Becca och dem och frågade ifall vi ville spela minigolf med dem och det tackade vi inte nej till.
Så det blev minigolf spelning vid Vallarna och sedan fikade vi på en grekisk restaurang där Marcus jobbar.
Jag, Becca, mamma, Beccas mamma Mia och Jonte åkte till Ge-kås för att spela bilbingo, men vann tyvärr inget.

Jag på midsommarafton





Jag & Fanny (Beccas lillasyster)


Dans kring midsommarstången





Jag & Becca


Midsommardagen hemma hos oss


Jag försöker få upp äpplet, det slutar med att jag trycker ner huvudet och får upp det


Mia (Beccas mamma), mamma & Jonte äter 5 mariekex och sedan ska de vissla


Jonte hittar sockerbiten i mjölet


Mamma


Detta får avsluta en jätte bra midsommarhelg med bra människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0