Lotta på Liseberg

Vaknade vid 9.00 i dag för att Becca, Emma Johansson och Amanda skulle komma vid 10.00.
De kom vid 11.00, men det var bara bra för att jag fick fixa lite med musiken och det tog lite längre tid än jag hade trott.
Men vid 11.00 tog vi min bil mot Göteborg-Lotta på Liseberg.
Vi var framme vid 12.00 och då ställde vi oss för att köa.
De stekte på rätt mycket och de släppte inte in förrän ca 15.45, men vi fick bra platser.
När vi hade fått våra platser gick vi och köpte efterlängtad mat.
Sedan började de 20.00 och då sjöng vi för fulla munnar.
De artister som var där va Linda Bengtzing, Velvet, Robert Wells och Joel Alme.
Det var riktigt bra och mycket ös.
Hemfärden var höjdpunkten på dagen men det orkar jag inte berätta om.
Men det var mycket skratt kan jag säga.
Tackar tjejerna för en UNDERBAR och minnesfull dag ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack själv... Minnesfull kan man ju verkligen säga... HAHAH!! :) ni är bara för bra!! <3

2010-07-01 @ 00:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0