30 Juni

Vaknade vid 9.30 i dag och det var då ingen sol som var uppe då och den kom aldrig fram heller.
Blev en dusch för att vakna lite och sedan frukost fast tyvärr inte på altanen.
Sedan blev det att övningköra med pappa till Årstad för han skulle dit och fixa gräsklippare.
Körde för första gången om en bil och var även ute på motorvägen.
Motorvägen var riktigt läskig för det gick så fort.
13.00 var det dags för körlektion och i dag var det större landsväg som gällde och det gick prima ballerina, riktigt gött.
Körde med en annan i dag för att min körskollärare har semester, men det gick ju som sagt jätte bra.
Efter körlektionen var jag duktig och satt och pluggade teori i 1 timma och sedan gjorde jag lite ärenden i stan.
Var hemma vid 17.00 och sedan dess har jag bara tagit det lugnt och det ska jag göra resten av kvällen med.
I dag är det 100 dagar kvar tills jag och Becca åker till THAILAND, men innan dess så är det RHODOS om 67 dagar.
Hoppas ni haft en bra dag
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dagarna är snart här... :) LÄNGTAR!!

2010-07-01 @ 00:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0