29 Juni

Becca sov här i natt och det blev rätt så sent igår för vi satt och kollade på Lotta på Liseberg det som de här hemma hade spelat in.
Kan ju säga att vi var med ett antal gånger.
Det blev frukost ute på altanen och sedan var vi duktiga och pluggade projektarbete.
Vi fick skickat iväg en ansökan om ett stipendie så nu håller vi tummarna.
Becca åkte hem vid 13.00 och då gick jag och la mig i solen och låg där hela dagen.
Vid 17.00 ringde vi till Becca och frågade ifall hon och hennes lillasystar ville hänga med på picknic till stranden och de tackade de inte nej till.
Vi åkte dit vi brukar vara på sommaren och jag tog mitt första dopp i havet i år.
Det var riktigt skönt och man frös inte.
Det var jag, mamma och Beccas lillasystrar som vågade bada.
Senare på kvällen var jag ute och övningskörde med min bil (snövit) och det gick bra.
Hoppas ni också haft en bra dag med sol
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för dagen, det var jätte mysigt!!

2010-07-01 @ 00:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0