20 Juni

Får ju börja med att berätta om gårdagen då jag inte orkade blogga.
Blev att man kollade på bröllopet och sedan vid 17.00 kom Becca och vi åkte till skateparken med hennes lillebror.
Sedan hängde jag med Becca hem och va där tills ca 21.00.
Resten av kvällen spenderades i soffan.

I dag blev det frukost på altanen i solen.
Vid 12.00 åkte vi till farmor och farfar och jag körde.
15.00 skulle vi vara hos mormor och där bjöds det på fika. Även dit körde jag.
Va där till ca 18.30 och sen körde jag hem.
Så det har blivit en del körande idag, men det är bara roligt tycker jag.
Nu resten av kvällen/dagen ska jag bara ta det lugnt och även packa lite.
I morgon åker vi på någon båtresa och kommer hem på tisdag natt.
Så därför kommer jag inte kunna blogga i morgon.
Ha det bra och hoppas ni haft en bra helg
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0