Uppdatering!!

Har ju inte bloggat nu på två dagar för har jobbat och sedan inte varit hemma.
Så nu tänkte jag berätta kort vad jag har hittat på.
I söndags var det jobb som gällde 11.00-17.15 egentligen men fick jobba över 1 timme för det var så mycket folk.
Min familj och en annan familj skulle bo på Ullareds camping för att sova i husvagn så när jag hade slutat gick jag dit.
De höll på att grilla då så det blev nästan mat med en gång.
Efter maten blev det minigolf och jag vann över pappa för en gångs skull, brukar liksom aldrig hända.
Väldigt mysigt att sova i husvagn kan jag ju säga, men inget jag vill göra länge.
I går måndag var det jobb som gällde 11.00-20.15.
Träffade Becca och hängde även med henne hem för min familj var borta så va hos Becca tills dem kom.
Det blir ju inte att jag och Becca hinner att träffa varandra för vi jobbar om varandra, lite keligt men sådant är livet.
Hoppas ni haft det bra
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0