Kräftis

Det blev ju kräftfestivalen igår.
Vid 20.15 kom Chelsea på cykel, Erica och Lova i bil.
Jag och Chelsea skulle guide dem till Olofsbo för de visste inte vart det låg.
De bor i stan och vet inte vart det ligger.
De tyckte att vi cyklade sakta så de frågade hur de skulle köra och så skulle de vänta på oss nere vid havet.
Jag och Chelsea cyklade som aldrig förr och inom campingen för att lämna cykeln Chelsea cyklade på och hämta upp hennes kusin Elin.
Vi gick ner till havet och där stod Erica och Lova och väntade.
Sedan kom även Agnes, Emma och Matilda.
Vi satte oss på stranden och för festade lite.
Sedan bar det av mot Glommen och kräftfestivalen.
Jag, Agnes, Emma och Matilda cyklade och de andra åkte bil.
Senare vid 00.00 träffade vi Becca.
På hem vägen skulle Chelsea lära sig att skjutsa mig och det gick fin fint.
Var hemma vid 2 och då var det sängen som väntade.
Det var en skit rolig kväll/natt och vi DANSADE loss och ägde alla.
Har tyvärr inga bilder för glömde kameran hemma
Tackar alla tjejer för kvällen ♥

Kommentarer
Postat av: chelsss

det vart väl någon som tog kort? kanske läggs ut på facebook sen så du kan sno dem ;) och vi ägde faktiskt allihop!

2010-07-18 @ 16:01:58
Postat av: Carro

Vi får hoppas på det :)

Så klart att vi ägde allihop <3

2010-07-18 @ 16:39:31
URL: http://madebycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0