Jobbig jobbdag

Var ju som sagt innan inte så roligt att sticka till jobbet när det är nästan 28° ute.
Övningskörde till Ge-kås eftersom att bussarna går så bra eller INTE.
Satt ensam i kassan hela dagen och det ska jag göra nu resten av sommaren.
Det gick riktigt bra och inget som krånglade så det gillar vi.
Men det som var värre var värmen.
AC:n fungerade typ inte för att det var alldeles för varmt för att den skulle orka så det var ca 25° inomhus.
Jag trodde jag skulle dö, fick blåsa på mig själv och dricka massa vatten.
Slutade 17.15 och så klart så går bussen just precis då.
Så fick vänta tills nästa buss som gick 1 timme senare.
Sådär lagom roligt att sitta i ULLARED 1 timme en söndag då allt är STÄNGT.
När vi satt där så helt plötsligt så öppnade hela himmeln sig och regnet öste ner.
När man sen kommer hem fick man höra att det inte varit något strand väder så då hade man inte sådan ångest längre.
Maten stod klar när jag kom hem och det blev grillade kotletter, hemmagjorda klyftpotatis och tzatsiki, mums.
Nu har vi precis kollat på Wallander indrivaren och den var bra, Inte alls seg och det gillar vi.
Nu blir det snart sängen
God natt
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0