Första dagen avklarad

Min första dag på Ge-kås är avklarad.
Var där kl 8.00 för att gå på informationsmöte och det var väl slut vid 11.00.
Vi fick fika, tröjor och ett fint hederligt ID-kort skulle man med ha med en fin bild på sig själv.
Sedan var det kassan som gällde.
Fick stå jämte någon och kolla på och sedan de två sista timmarna satt jag i kassan.
Det är mycket att hålla reda på och inte alls lika lätt som man tror.
Men allt är ju inte lätt i början.
Mitt största problem är att hitta rätt bakom kulisserna. Sen har de ju även gjort om inne på Ge-kås så där hittar man ju knappt heller.
Slutade 17.15 och satte mig på bussen hem, somnade nog till ett antal gånger.
Sedan var det en härlig cykeltur hem.
Nu resten av dagen ska jag spendera i soffan.
Kram kram ♥

Såhär ser man ut i sin arbetsklädnad


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin uniform du har och du kommer att klara jobbet galant. =) Kram <3 <3

2010-07-07 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0