7 Juli

LEDIG i dag, skönt att få sova ut och inte ha någon väckarklocka som ringer.
Utan man går upp när man själv vaknar och känner sig utvilad.
Vaknar upp till strålande sol så det blev frukost på altanen.
Kl 13.00 var det dax för körlektion.
I dag åkte pappa med för att se hur de lär ut och hur vi ska göra hemma när jag kör.
Efter körningen stannade jag kvar för att plugga teori och där blev jag sittandes i 2 timmar.
Nu har jag i alla fall gjort hälften av de 780 instuderingsfrågorna och det känns bra, men sen är det ca 14 prov till som jag ska göra.
Mitt stora problem är hur jag ska HINNA, men det löser sig en dag i framtiden.
Annars i dag har jag bara slappat.
Nu i kväll har jag varit snäll och hjälp Jonte att designa hans blogg så kolla in på www.jonathanperssonn.blogg.se
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0