28-30 Juli

I onsdags var det jobb från 10.00-18.15 och efter det var det kalas hos mormor för min kära kusin Emil som blev 17 år. Så ett försenat grattis till honom. Men som man brukar sägs bättre sent än aldrig.
Där bjöds det på grillad mat och sedan godis, chips och tårta, mums.
När jag sen väl va hemma så blev det sängen med en gång.
I går (torsdag) var det jobb 10.00-19.15 men fick jobba till 21.00 för att det var så himla mycket folk.
Det slog rekord i går och det förstår jag verkligen, det var 1 timmas kö in och 1 timmas bilkö från Falkenberg och från Varberg och sedan stod de ju i kö för att kunna betala och komma ut.
När jag kom hem tänkte jag blogga, men fick då reda på att vi inte hade något internet för att det var något fel med Tele2 så det fick bli sängen.
Vädret var ju inte det bästa heller så därför det var mycket folk på Ge-kås (Ullared).
I dag fredag var det även jobb 11.00-20.15.
Inte lika mycket i dag, men ändå rätt så mycket eftersom att det har ösregnat hela dagen och det känns som höst nu, usch usch.
Nu äter jag hemmagjord fläderglass som mamma har gjort och det är mums.
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0