20 Juli

Jobb 11-20 och det hände typ ett mirakel när vi skulle hem för att vi hann med bussen som gick 20.35.
Den brukar vi ALDRIG hinna med men i går så gjorde vi det, kanske första och sista gången.
Inte alls mycket folk i dag.
Yvonne, Linnea och Viktor kom och hälsade på.
Tv teamet springer runt i butiken och även bakom kulisserna.
När jag kom till stan ringde jag min bror Jonte och frågade i fall han ville möta mig vid Vallarna för att Brolle var där.
Han och Fanny (Beccas lillasyster) kom och vi stod och lyssnade, men kom när han spelade sina två sista låtar.
Mamma och Mia var där inne så dem hade vi följe med hem till Mia och dem.
Sedan var vi hos Mia och dem till 02.00, väldigt trevligt.
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Casper

sv: ja det skulle du! :) Kan du fixa den så fort som möjligt? (a)

2010-07-22 @ 12:36:17
URL: http://caspere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0