14-16 Juli

Sorry för att jag inte bloggat på några dagar, men har ärligt talat inte haft tid.
I onsdags så var jag LEDIG och då var det körskolan som gällde kl. 13.00 var det körlektion och sedan 14.00-15.00 pluggade jag teori.
15.00 var det dags att sticka till vårdcentralen för att kolla min allergi. Docktorn sa att det troligen är gräs som jag är allergis mot efter det jag berättade om hur jag hade det.
Så han skrev ut ögondroppar, nässpray som jag skulle ta två gånger om dagen och så fick jag kotison tabletter som jag skulle ta när det var som allra allra värst. Så nu är det äntligen fixat.
Efter vårdcentralen cyklade jag hem och tog på mig bikinin och sedan ner till stranden.
Där mamma, pappa, Jonte, Yvonne, Viktor och Oliver var.
Var där i ca 3 timmar och sen bar det hemåt för grillning.
Efter vi hade ätit tog vi cyklarna nere till Kräftfestivalen som började och det var som alltid Arvingarna som spelade.

I torsdags var det jobb som gällde 11-20, men fick jobba över för att det var mycket folk.
Var i stan vid 22.00 och då kom Becca och hämtade mig och sedan var hon snäll som körde mig till Kräftfestivalen.
Där var familjen + Beccas mammas familj, men Becca stack hem.
Åkte någon karusell med Beccas lillasyster Michaela som hette Hulken och jag skrattade som aldrig förr, hade så ont i magen sedan.
Eftersom Becca hade kört mig dit och de andra hade cyklat så fick jag låna Michaelas cykel och hon fick bli skjutsad.
Vi var väl hemma vid 2 och de orkade inte cykla hem så de sov här
Jag och Mia skulle jobba dagen efter så det fick bli sängen med en gång.

I fredags kommer Mia (Beccas mamma) in 8.30 och säger skulle du inte sticka nu?
Jag bara JOOOO, får världens panik och bara fixar mig snabbt gör lite frukost som jag kan ha på bussen och sätter mig på cykel. Då visar det sig att min mobil som jag hade satt på väckning och samtidigt på laddning hade avbrutits så därför den inte hade ringt.
Bussen gick 9.10 och jag hann med den, så satt på bussen och åt lite frukost.
Jobbade 10-18, så det var rätt skönt.
Men hade en kassa långt bort och där var det ju inget folk och det var det nästan inte överhuvudtaget så tiden blev jääätte lååång.
Var hemma efter 19.00 och då frågade pappa ifall jag ville hänga med han till Varberg för att kolla på weels and wings med hans kusin och barn.
Det tackade jag ja till så vi stack dit upp.
Vi stannade på en strand på vägen för att äta, väldigt mysigt var det.
Roligt att träffa pappas kusin och hans barn.
Många fina gamla bilar med och även en del rostiga och fula bilar.
Var hemma vid halv 1 och då var det sängen som gällde med en gång för var riktigt trött.
Hoppas ni haft det bra dessa dagar
Kram kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0