13 Juli

Gick upp kl 7.00 i dag för att vara duktig och göra teori på körskolan innan man börjar jobba.
Jag körde till körskolan och det var en jäkla kärring som låg i röven hela tiden, sjukt störande och jag får typ panik när de gör så. Det var ett stopptecken med lut och då låg hon ju så klart ännu närmare och jag kände mig ju inte alls stessad, JO.
Pluggade teori 1 timme sen kom Becca och hämtade mig och så åkte vi till jobbet.
Jobbade 11.00-20.45.
Mycket folk i dag eftersom det har varit dåligt väder.
Inte en enda lugn stund för min del.
Så det var rätt gött att sätta sig i massagestolen när man hade rast.
Fick jobba över även idag eftersom det var så mycket folk.
Becca var snäll och väntade så jag kunde åkte med henne hem med.
Nu sedan jag kommit hem har jag bara tagit det lugnt och ska fortsätta att göra det.
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0