12 Juli

Jobb 11.00-20.15.
Dagen började med frukost på altanen och sedan Sveriges varmaste bussresa någonsin.
AC:n fungerade inte så jag höll på att svettas ihjäl.
Var på pausegympa i dag och då kom filmteamet och filmade, hoppas inte det kommer komma med sedan när det går på TV.
När jag sedan skulle stänga min kassa när jag slutade så sa de att jag skulle vänta för det var några kunder kvar.
De var ju inte världens snabbaste heller så fick jobba över 20 min.
Precis när jag var klar och stämplade ut så gick bussen.
Så jag och Andrea satte oss i busskuren och väntade tills nästa buss som gick 21.10.
När jag sen cyklade hem så börjar det att ös regna så blir genomblöt.
Nu resten av kvällen ska jag bara slappa och snart blir det sängen.
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Niclas

Låter som om du hade en del otur ;(

ah tråkigt väder idag molningt och lite regn..

får se fall det blir av med ngn match ikväll vet inte hur mkt det har regnat vid banorna..

hade bra ;D

2010-07-13 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0