28 Januari

Nu är denna månaden snart slut, herregud va tiden går fort, vart tar den vägen?
Kort skoldag idag, gött det. Skulle haft möte med Anette ang PA men Becca va sjuk så det blev inget, vi får ta det en annan dag. Sen jag kom hem har jag känt mig jätte trött och nu har jag även börjat frysa, inte bra alls. Vi eldar och det är ca 28 grader men jag fryser ändå. Men datta ska inte hindra mig ifrån att gå till skolan imorgon. Sover förhoppningsvis bort det under natten.
Hoppas ni haft en bra dag annars
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas inte du blir sjuk nu!

Imon måste vi ta oss till skolan det spelar ingen roll hur vi mår, vi måste vi har ett VIKTIGT möte!!

2010-01-28 @ 20:13:47
Postat av: Anonym

Ja, jag ska ta mig till skolan om jag så skulle få åla mig dit. Kan ju inte missa det VIKTIGA mötet, blir inte så bra. Vi ses i morgon <33

2010-01-28 @ 21:58:00
Postat av: Popcorn

Carro du måste blogga mer! :O

2010-02-15 @ 13:08:45
URL: http://popcornvardet.blogg.se/
Postat av: Popcorn

sv: hahaha man blev ju hööööööög där inne xD

2010-02-18 @ 19:54:50
URL: http://popcornvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0