27 Januari

Det var ju några dagar sen jag bloggade sist, men har tyvärr inte orkat. Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket.
Men det har inte hänt något roligt ändå.
Idag hängde Becca med mig hem från skolan och sen kollade vi på Allt för min syster. Den handlar om en tjej som har cancer och hennes lillasyster donerar olika organ till henne för att hon ska överleva, mer säger jag inte utan jag tycker att ni ska se den, även om den är rätt sorglig så är den bra.
Det är ju rena snöstormen här med, snön bara öser ner eller vad man nu säger. Gillar inte när det snöar så mycket hela dagen, men det går förhoppningsvis över tills imorgon.
Ha det bra
Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: Popcorn

sv: det kan du skriva upp ;)

2010-01-27 @ 20:18:21
URL: http://popcornvardet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Filmen vad riktigt bra:D

2010-01-27 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0