22 Januari

Då var det fredag igen, herregud va tiden går. Den bara försvinner sådär, tjoffs borta.
Bra skoldag idag och svenskan va sjukt rolig, Lotta är ju en sjukt skön person. Tror det är flera i klassen som håller med mig där. Gött med det nya schemat att man slutar 14.20 på fredag istället för 16.00 som vi gjorde på höstterminen. Stannade kvar lite i skolan för att jag och Becca skulle fixa lite med projektarbetet och min buss gick inte förrän 15.17 så vi hade ju en stund på oss. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och ätit god mat. Resten av kvällen spenderas i soffan med bla Lets dance och godis, så fredagsmys.
I morgon ska man va i Falkhallen kl 9.00 för att träna lite innan vi ska dansa med den estetiska verksamheten på invigningen. Det ska nog gå bra, kommer ställa mig läängst bak så är det ingen som ser om jag gör fel.
Ha en fortsatt bra fredagskväll
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lotta är så härlig!! Ja nu känns det som det går framåt med PA!!

2010-01-22 @ 21:51:00
Postat av: Svar: Rebecca

Ja, det känns verkligen bra nu och att vi äntligen kommit igång nu tack vare mötet igår, tror jag :P

2010-01-22 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0