19 Januari

Helgen har varit bra och lugn. Lite plugg blev det med men inte så jätte mycket.
I går pluggade jag en del med för att jag skulle göra klart ett arbete som var lite försent eftersom jag varit på semester.
I dag var det skola från 8.00-16.00 med en håltimma från 11.45-14.40. Så det blev en tur till mormor. Där fick man god mat och efterrätt, mums. Sen var man tillbaka i skolan 14.40 för att ha 1 lektion, kändes lite onödigt.
Var väl hemma vid 16.30 och vid 18.00 kom Yvonne, Mikael, Viktor och Linnea för att kvällsmat här. Det blev våfflor, så himla gött. Vi skulle även kollat på bilderna från Brasilien men det funkade inte som vi ville, typiskt.
Nu resten av kvällen ska jag bara slappa.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0