17 Januari

Snart är denna helgen över, herregud vad den har gått fort.
Igår åkte vi till Ge-kås och jag köpte väl lite behövande saker. På kvällen kollade vi på Flickan som lekte med elden, lite efter jag vet. Men den var i alla fall bra, men lite segare än Män som hatar kvinnor. Hon som spelar Elizabeth Salander är ju bara en helt sjukt bra skådespelerska. Hon gör ju hela filmen. Senare blev det även plugg för jag kunde inte sova, vilket liv man har.
Idag säger vi grattis till Johanna som fyller år och även till min farmor. Ska snart på kalas dit.
Vad har ni hittat på i helgen och hoppas helgen har varit bra.
Ha det bra
Kram kram ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

Tack så jätte mycket :D <3<3

2010-01-17 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0