13 Januari

Då är man tillbaka lite i skolvärlden och vardagen igen, allt är som vanligt. Men lite sol och värme hade ju inte varit helt fel, för jag tror att jag snart fryser ihjäl. Men man kan ju inte få allt som man vill.
Men i alla fall i måndags var jag ju hos Becca hela kvällen och natten. Det va roligt att se och få prata med henne igen. På tisdag var man ju tillbaka till skolan efter nästan 5 veckors ledighet och när man kommer till skolan klockan 8.00 får man reda på att jag kunde haft sovmorgon till 9.20, men det var bara att bita ihop och gilla läget. Sen hade man två lektioner och sedan tre timmars hål, pust. Resten av dagen/kvällen spenderades med Becca. Två bra dagar med en underbar person.
I dag började man 13.30 och hade sin sista ENGELSKA lektion, det hurrar vi stort för. Det bästa som hände i dag i alla fall.
Ha det bra
Kram kram ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är världens underbaraste!!! <3

2010-01-14 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0